Listing 1 - 10 of 197 << page
of 20
>>
Sort by

Book
Blind spot : illuminating the hidden value of business
Authors: --- ---
ISBN: 9781933820699 Year: 2016 Publisher: New York Two Waves Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La boîte du commercial
Authors: ---
ISBN: 9782100761951 Year: 2017 Publisher: Malakoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Als jij de klant was... : customer advocacy : kijken met de ogen van de klant
Author:
Year: 2009 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Klantropologie : groot denken, klein doen
Author:
ISBN: 9789055948789 Year: 2012 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De mens achter de klant houdt niet van zoeken maar van vinden. De mens achter de klant wil online en offline fatsoenlijk te woord gestaan worden. Hij betaalt voor een goed product en een goede dienstverlening, en als er onverhoopt iets misgaat, wil hij snel geholpen worden. Dat lijkt een open deur, maar die deur blijkt in de praktijk zo dicht te zitten als het maar kan. Zeg nou zelf, hoe vaak voel jij je als mens achter de klant serieus genomen en hoe vaak neem jij de mens achter jouw klant serieus ?Op basis van haar eigen klantervaringen en haar werkervaring heeft Jacqueline Fackeldey een werkwijze ontwikkeld die zij klantropologie noemt; een werkwijze die bestaat uit de stappen "Kijk, luister en huiver", "Knippen en plakken", "Kaartlezen en padvinden" en "Groot denken, klein doen". Met veel voorbeelden in woord en beeld laat zij zien hoe het niet moet c.q. hoe het beter en klantvriendelijker kan. Een prikkelend boek voor iedereen die innovatiekriebels heeft en klantgericht wil gaan werken, maar nog niet weet hoe daarmee te beginnen en hoe zijn organisatie daarin mee te krijgen.Bron : http://www.scriptum.nl


Book
En waar blijft de klant ? : klantrelaties duurzaam veranderd
Author:
ISBN: 9789079922024 Year: 2011 Publisher: Bilthoven Barnyard Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Houden we nog van de klant ? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D'Agnolo. Met "En waar blijft de klant ?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast.D'Agnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van B&D Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko D'Agnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft geïntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko D'Agnolo als partner van Boer & Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid. Bron : http://publishers.barnyard.nl


Book
In beeld met Instagram in 60 minuten
Author:
ISBN: 9789461262400 Year: 2017 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.haystack.nl


Book
Begrip in customer relationship management
Author:
ISBN: 9075432925 9789075432923 Year: 2002 Publisher: Heerhugowaard : F&G publishing,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken
Author:
Year: 2006 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken
Author:
ISBN: 9052615551 9789052615554 Year: 2006 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Groepsreizen voor relaties en (oud)-medewerkers
Author:
ISBN: 9014055455 Year: 1997 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Bedrijfsinformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 197 << page
of 20
>>
Sort by